Ścieżka nawigacyjna
Menu
Treść strony
ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU DLA WŁAŚCICIELI DOMKÓW LETNISKOWYCH
Opłata, deklaracja
Właściciel nieruchomości zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zobowiązany jest do segregacji odpadów.
Stawka roczna za odbiór wynosi 191,90 zł na rok.
Opłatę wnosi się bez wezwania (tj. bez faktury, rachunku czy decyzji wystawianej przez gminę) na indywidualny numer konta.
- Opłata jest ryczałtowa, wnosimy ją niezależnie od tego, czy i jak często korzystamy z domku lub działki.
- Za każdy rok wnosimy pełną opłatę do 30 CZERWCA danego roku.
Wzór deklaracji można pobrać poniżej lub otrzymać w Urzędzie Miasta i Gminy Murowana Goślina (pl. Powstańców Wielkopolskich 9 i ul. Poznańska 16 – budynek Biblioteki). Deklaracje można składać osobiście, pocztą lub za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
Formularze deklaracji do pobrania:
- Deklaracja DEK IV/REK (pozycja nr 4) dla nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe
- Wzór wypełnienia deklaracji
Składanie deklaracji za odpady za pośrednictwem internetu
Istnieje możliwość składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za pośrednictwem ePUAP (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej).