Ścieżka nawigacyjna
Menu
Treść strony
Odbiór odpadów tylko od nieruchomości, dla których złożono deklarację
Biuro Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina informuje, iż na podstawie złożonych deklaracji zakończyło proces tworzenia bazy danych deklaracji.
Utworzona baza danych deklaracji będzie stanowić podstawę do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina tj. nieruchomości zamieszkanych, niezamieszkanych, mieszanych i nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do osób, które jeszcze nie złożyły deklaracji o niezwłoczną realizację tego obowiązku, gdyż brak deklaracji w bazie danych skutkować będzie brakiem odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości.
Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi można:
- składać w Biurze Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina, ul. Poznańska 16 (parter budynku Biblioteki) od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w piątek w godzinach od 7:00 do 12:30;
- przesłać operatorem pocztowym na adres: Urząd Miasta i Gminy, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina;
- wysłać przez internet – instrukcja jak wysłać deklarację przez internet